Koosmõtlemine ja koosmõju haridusühenduste vahel: õpetajad uurivad tehisintellekti võimalusi õppetöös

21. oktoobril korraldas Õpetajate Ühenduste Koostöökoda oma liikmetele koolituse, mis keskendus tehisintellekti (AI) kasutamisele õppetöös. Koolitus toimus koostöös Eesti Informaatikaõpetajate Seltsiga, kus koolitajateks olid Rasmus Kits ja Birgy Lorenz, kes mõlemad töötavad TalTechi Informaatikakeskuses.

Esimesed teadmised ja ideed AI rakendustest hariduses said õpetajad juba Digididaktika suvekoolis 2024 Rogosi mõisas. Oktoobris toimunud koolitusel tutvustati mitmeid innovaatilisi AI-vahendeid, mis pakuvad õpetajatele võimalusi muuta õppetöö tõhusamaks ja kaasahaaravamaks. Osalejad said praktilisi teadmisi selliste tööriistade nagu Gamma, Copilot, Perplexity, Suno ja OIAI kasutamisest.

 

Anne, kes osales koolitusel, tõi esile, et esmalt asub ta lähemalt uurima Copilot’i võimalusi, et näha, kuidas see vahend saab toetada nii õpetajat kui õpilasi nende igapäevases õppetöös. Copilot on tööriist, mis pakub nutikaid lahendusi ja soovitusi õppetundide ülesehitamiseks ja õpetajate abistamiseks, võimaldades neil keskenduda sisulisele õpetamisele.

Koolitus tõi esile, et AI on tulevikusuund, mida õpetajad peaksid tundma õppima, et astuda sammu tehnoloogia arenguga ning valmistada õpilasi ette tuleviku väljakutseteks.

Urmas Heinaste, Krista Saadoja, Anne Aasamets ja ChatGPT.

 


Posted

in

by

Tags: